Understanding reading problems assessment and instruction

Publication Title Name :Understanding reading problems assessment and instruction اسم عنوان المنشور
Publication year :Book c 1982 سنة النشر
Publication Address :Gillet, Jean Wallace.عنوان المنشور
Main Category :L التعليمالفئة الرئيسية
Main & Sub Category :L التعليم | 428 الاستخدام اللغوي المعياريالفئة الرئيسية والفرعية
Vol :Reading - Readingالمجلد
Dewey Decimal Classification (DDC)No :428.4رقم تصنيف ديوي العشري
Article Title :Understanding reading problems :عنوان المقال
Statement of responsibility :Jean Wallace Gillet, Charles Temple.بيان المسؤولية
Place of publication :Bostonمكان النشر
Name of publisher :Little, Brown,اسم الناشر
Date of publication :c 1982 .تاريخ النشر
Publication Extent :xvii, 379 p. :نطاق النشر
Publication Dimensions :24 cm.أبعاد النشر
Topical term :a)Includes bibliographies and index. | المصطلح الموضعي
Leader :00911cam a2200265 a 4500رقم التصنيف
ISBN :a)0316313521.الترقيم الدولى الموحد
Original BibID :10834757الرقم الببليوجرافي
Date and time of last modification :20100715095101.0تاريخ و وقت آخر تعديل
General informatio :820408s1982 ma-usda##f- #####100 u#eng- - عناصر البيانات ثابت
Cataloging Source :a)DLC c)DLC d)DLC d)scu-fedu.مصدر الفهرسة
DDC No :a)428.4 2)19رقم تصنيف ديوى
Personal Name :a)Gillet, Jean Wallace.مدخل رئيسي لاسم شخص
The physical location of publication :a)Understanding reading problems : b)assessment and instruction / c)Jean Wallace Gillet, Charles Temple.عنوان الوعاء
Publication data field :a)Boston : b)Little, Brown, c)c 1982 .حقل بيانات النشر
physical descripti :a)xvii, 379 p. : b)ill. ; c)24 cm.حقل الوصف المادى
Topical term :a)Reading x)Ability testing. a)Reading x)Remedial teaching.رؤوس الموضوعات
Language Code :a)eng.رمز اللغة
Additional input :لا يوجد معلومات اضافية للمدخل اللأضافيالمدخل الإضافي
Author Name :Gillet, Jean Wallace.اسم المؤلف
Other data :assessment and instruction /بيانات أخرى
Research topic :Reading / Ability testing. Reading / Remedial teaching.موضوع البحث

 

New Articles

Featured Article

Articles